125393
Status dostępności:
Biblioteka Główna-Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138/C (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce: Książka w sposób kompleksowy przedstawia pojęcie aktywności promocyjnej miast, ukazując doświadczenie największych miast Polski w tym zakresie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 246-254. Indeks.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja została dofinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na utrzymanie potencjału badawczego. Badania empiryczne, które umożliwiły pozyskanie danych wykorzystanych w niniejszej książce zostały przeprowadzone w ramach projektu sfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji numer DEC-2011/03/N/HS4/01581
Uwaga dotycząca języka
Spis treści także w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej